måndag 14 december 2009

jag har världens bästa sambOo!
det är tametusan den smartaste lilla varelse jag känner!
bästa och roligaste lösningarna på allt, och jag längtar som tusan tills i januri när vi kan sitta o surra ihop! (^^,)
det blev ju bara tusenggr snurrigare av att vara här..
men va tusan gör man, när allt är upp&ner och man har endel människor här som försöker hjälpa till.
men hjälper det eller stjälper det?
äsch, snart ljusare tider, det håller på och reder upp sig.
snart är jag på plats, då vet jag var jag befinner mig, i iaf 3-4 år framåt.
underbart!

less på detta bökande.
pust o stånk o stön.

det blir bättre, ibland är det bra med avstånd, när det gäller vissa människor, men andra vill man ha sådär nära, precis hela tiden.
liksom inom kramavstånd.

onsdag snart, då kommer frida hem.
wiehuu!

nu är det undanplockat efter helgens bravader i detta lilla bo.
o mitt körkort är borta, det suger, men men.
moOs skickar passet så det löser sig.
tack!

Tjingeling!

1 kommentar:

Moa sa...

Efter jul blir allt som vanligt igen, en massa vinkvällar och coladagar, och kanske en del plugg emellanåt :) Wooopidooopidooo !