tisdag 22 december 2009

Everything I need..

Sådärdå, jag fick minsann ordning på den här dagen trots allt^^

Det gick bra imorse, vi kom fram till hur mycket bra som faktiskt har hänt, efter allt knölit, och vad mycket det är som jag kan lämna bakom mig och knalla bort ifrån,
- och att jag faktiskt har väldans mycket framför mig som jag kan längta till och se fram emot!


Efter mitt lilla möte imorse så åkte jag direkt hem och möttes av en superglad och toksöt sagis!
-"Eeeeeelin! pusssss" :)
så mysit o ha nån o kramas på :)

Efter att ha varit hemma ett par timmar, så åkte jag ner till stan, mötte upp frida och handlade de sista julisarna sen blev det träning igen, och jag är sjuukt imponerad av min "lilla" lillasyster, galet stark liten människa det där, och den stora systern också, duktiga tjejjor.. lisa och jag kollade mest på, dom klarade sig så fint utan vår hjälp.. :p

Nu har vi suttit ett par timmar och slagit in alla julisar, vi tog en liten paus i inslagandet och åkte till select och köpte cola och cheeez dooodlar, så nu ska vi slå in de sista, mysmys.. :)


Imorn kommer min sambOo!
wiiiie!
och snart får jag pussas på min man!
wiiiie!

Tjingeling!

Inga kommentarer: