tisdag 8 december 2009

det är nog lite som så att jag är världens gladaste, precis just nu.
sov så gott allihopa.
jag ska hämta lite cola och slå på brothers&sisters.
tacka worldwideweb-guden ännu en gång för ninjavideo, så smidigt och lätt och enkelt,
-och dom har allt!
inklusive This is it..
men jag håller mig, för jag är snäll..
eller ja, det kanske inte har o göra med hur snäll jag är eller inte, för det är ju ingen som har sagt, "vänta på mig elin, vi bara måste se den ihop", men hur rolig är den o se ensam liksom? jag måste ju vänta tills jag har nån som kan hålla mig sällskap medans jag njuter!
såå, jag håller mig till serierna.
film är fruktansvärt roligt o kolla på.
men de vill jag se när jag är pigg och jag vet att jag kan hålla mig vaken.
om det inte är som så att jag är jätte trött och vill somna men inte kan.
då sätter jag på en dålig film som det inte gör nått om jag somnar till för då är det superlätt att somna..
nåja.
nu är kl 00.02 vilket betyder att jag kan kolla horoskopet för kommande dag..
väntar med spänning på att se vad dagen har att erbjuda.
det är säkert nått superduper spännande, som vanligt...^^

...
det kommer bli bra, det är jag säker på, tokbra.
<3

Tjingeling!

Inga kommentarer: