torsdag 17 december 2009

All alone

eller ja, nästan, dom där två åbäkena till hundar är ju här o sällskapar förstås, men de bara ligger o sover hela tiden.. speciellt cindy, gamla skrutten, ester får lite stolleryck ibland och börjar kasta hundben omkring sig, men när jag försöker vara med och kasta ben så fattar hon inte vad jag håller på med så då går hon o lägger sig igen... inte mycket till leksällskap där inte.. typist

Frida är på "hudvårdsparty", den här gamla damen fick följa med om jag ville men o sitta där bland tjusiga ungdomar kände jag inte riktigt för, kände mig lite för grå för det idag..
såå, jag stannade hemma och diskade och dammsugade istället, så nu är det fint igen.. förstår inte hur det kan bli så stökit så fort lilla stridsvagnsplutonsbefäl- Dahlgren kommer hem, det går inte mer än 5 minuter och sen poff! så är det fult o stökig o diskit här!

Nåja, badrummet kvar..
o vikning av tvätt..

Tjingeling!

Inga kommentarer: