måndag 16 november 2009

sunday nights always turns into monday mornings.
aa.. söndagnatt.
det blir ju lite extra ensamt o tomt just på söndagkvällarna och nätterna.
då åker alla iväg åt olika håll och så står jag kvar o känner hur det kryper i mig..
efter att M hade åkt iväg, och jag vinkat iväg frida vid bussen mot skövde o knallade hemåt så kändes det jätte ursit, men jag pratade lite med moOs, kramades lite på lisa och kollade lite på film o så har det känts liite lättare under kvällen..
nu är det undanplockat o jag ska krypa ner under täcket o somna till criminal minds..

Tjingeling!

inte är det meningen
att alla söndagar ska
vara såhär, eller?

4 kommentarer:

V.U.K::B.W sa...

='( Hmmmm ma nhoppas någon söndag natt blri bättre <3, hoppas attt ib,land helgerna förblir att tiden står stilla ..... Love you !

Elin sa...

Tack älskling, det hoppas jag också.. det är så typist att helgerna ska flyga fram.. :/ Jag saknar dig o bebisarna, jätte mycket! Love you!

V.U.K::B.W sa...

pöss pöss ;O) Du har ju massor att berätta om allt ;O) synas snart då !!

Elin sa...

Jaaru, det har jag faktiskt... :)
PUUUUSSS!