onsdag 18 november 2009

sådärja
vilken dag..
det blev ju ganska så sent inatt (imorse) så jag vaknade vid 12.. =/
blev väckt av ett inte så roligt telefonsamtal,
väckte frida på ett inte så roligt sätt, men mer roligt än i söndags.. sorry for that btw :p
hade ett inte så roligt frukostmöte,
och sen, sen gjorde vi oss iordning,
gick iväg till childcare, fixade jobb åt mig, ska iaf. på utbildning på måndag, och utbildningen är, som han sa, "gratis", medans jag säger obetald..
Oooch, jag ska på VIP intervju på donken imorgon också så det hoppas jag på.. tänk va roligt o få stå o svettas med alla söta människor där nere, jag menar, asså, hallå, wiehuu!

OCH, jag fick 0.9 på högskoleprovet, vilken jävla dag alltså!
jeeez!

o saknigare än nånsin är jag också, för fy tusan va jag tycker om dig!

Tjingeling!


Inga kommentarer: