onsdag 4 november 2009

I wanna run to you
Won't you hold me in your arms and keep me safe from harm

aa, nästan 2 timmar med moOs på telefon, över lite vin och skratt känns bra.
hon lyckades lura mig till kga imorgon, så jag, mamma och hundarna åker dit.. :)
vi ska bara stanna till i k-stad och fixa en tenta först^^

det är konstigt, kvällarna blir jobbiga..
och jag vill verkligen inte, jag förstår det inte.
"du ser ljuset i tunneln, om man säger så", som läkaren sa till mig, och det kanske man gör.
har ju fint folk omkring mig, om man säger så..

nu har jag diskat och packat, nu ska jag bara, hoppa in i duschen och sen hänga tvätten, sen är jag klar för det lilla sovförsöket, vilket jag måste lyckas med, för mamma väntar här utanför 06.58 imorronbitti... oh va härligt det vore med någon som låg bredvid och buttade mig ur sängen.. men men, nu e det som det e, lite pyssel, men jag vet att det är värt det.. tokmycket!

jaa, nee.. dusch o tvätt vare, o SOVA...

Tjingeling!

if you only knew how much I wanna run to you,
tell me, will you stay, or will you run away

Inga kommentarer: