onsdag 25 november 2009

Hej å Hallå allihopa!
Jag lever!
jag har haft världens bästaste helg med alla mina bästisar,
- och måndag och tisdag var alldeles förträffligt bra med världens bästaste lillkille!
Uunderbart <3

jag har minsann varit på tre-dagars säljutbildning och nu jobbar jag minsann som säljare, telefonförsäljare, och fy tusan va bra jag är!
Jag har ett jobb!
det är nu det vänder, och blir sådär alldeles toppenbra, jag har ju liksom råd o köpa vin snart igen..^^
wiehuu!
skulle vilja ha min vinpimplande vapendragare lite närmare, men men, så ere...

Imorgon är det torsdag och då kommer mitt lilla stridsvagnsplutonsbefäl hem :)
längtar längtar längtar!

Tjingeling!


2 kommentarer:

f sa...

hörre du, du säger ju själv att jag bara har dåliga bilder på dig. men if you say so .. ;)

V.U.K::B.W sa...

jävla alkis elin ;O) <3 haha