måndag 2 november 2009

Har man tråkigt så har man..
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - 175.70 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Aaa
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - mig själv, och hundarna då förstås.
4. Hur lång är du? - 164cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - Djävulen bär Prada
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - Jag har slutat!
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - skicka sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - gifta
9. När såg du senast din mamma? - 1,5 timme sen
10. Icke godkänt i något ämne? - mm..
11. Mvg i något? - Aaa
12. När vaknade du idag? - lite då o då, men gick ur sängen vid 11..
13. Vilken är din favoritplats? - jag vet faktiskt inte.. det finns ju en del mysiga ställen.
14. Vilken plats föredrar du minst? - oj, vet inte..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - på ett varmt ställe!
16. Hur stor är din säng? - jag har ingen säng, men den jag bor i den här veckan är 105
7. Vad sover du i? - tisha
18. Hur många kuddar har du i sängen? - massa!
19. Var har du bott/bor? - stockholm, karlskoga, arvika.
20. Tycker du om kinamat? - Jätte mycket
21. Tycker du om kaffe? - Ja
22. Vad dricker du helst till frukost? - Apelsinjuice
23. Kan du spela poker? - haha, neej! :p
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - ja
25. Vill du ha barn? - Absolut
26. Kan du några andra språk än svenska? - yes
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Ja, en gång, i Japan
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet!
29. Vad spenderar du helst pengar på? - trevliga saker, de mesta pengarna försvinner nog på coca-cola skulle jag tro :p
30. Äger du dyrbara smycken - det finns nog nått i smyckeskrinet
31. Kan du rulla med tungan? - Ja
32. Vem är den roligaste människan du känner? Oj! Dom är ju så många!
33. Vad har du för ringsignal? - KT Tunstall - Suddenly I see
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Godis :)
36. Kan du byta olja på bilen? - Klart jag kan!
37. Vilken var den senaste boken du läser? - Ego Girl
38. Dansar du i bilen?? - Jaharå, kan inte sitta still!
39. När var du i kyrkan senast? - För ett par veckor sen när jag var på dop :)
40. Hur många hål har du i öronen? - fem, men använder bara två..
41. Har du någon piercing? - öra, bröstvårta
42. Har du någon tatuering? - ne..
44. Röka eller snusa? - oj, svårt val...
45. Har du pojkvän/flickvän? - Aaa...
46. Vad är ditt mobil nummer? - det var en klurig fråga, säg till om ni vill ha det!
47. Vad ska du göra ikväll? - mysa framför tv:n med coca-cola, kexchoklad och hundarna
48. Har du några syskon? - Aaa, tre systrar
49. Vad gör du nu? - kollar på matakuten och skriver på den här listan..

1 kommentar:

MLee sa...

Jag kommer aldrig gömma den dagen när vi piercade bröstvårtan, haha !