lördag 28 november 2009

det är inte sant!
två nätter i rad har folk varit o dragit på dörren mitt i natten!
igår var det nått konstigt folk som drog sönder och smulade ner en grannes dörr.
nu är en annan granne här o drar i dörrn o knackar o ringer på dörren och ropar:
- FRIIIDA!
eftersom jag ligger 2 m från dörrn så svarar jag
-Jaamen va fan är det??
- FRIIIIDA
-JAAA!

tystnad i 2 minuter, sen börjar bankandet och ringandet igen
- DUUU! HALLÅÅ
- JAMEN HALLÅJAAA! VA VILL DU!??!
- dom tjater så på mig här
- VA!? om vaddå??
-Jamen dom vill ha cigg..
-DET SKITER VÄL JAG I, VI SOVER JU FÖR FAN HÄR, HITT ERA CIGG NÅN ANNANSTANNS!
- ojoj, fniss fniss, och så hör man små smygande fötter knalla bortåt.

idioter, tur att han som bor där faktiskt är trevlig, och tidigare under kvällen lovade oss att vi inte skulle bli störda, och han blev faktiskt arg när de för en timme sen kom och frågade/tjatade om vi skulle va med på poker, eftersom frida snällt förklarat att vi ska upp o jobba. o han spelar faktist inte ens nån musik nu för att vi inte skulle bli störda..

det här med kollektiv alltså,
visst är det trevligt och det har sina stunder,
men inte klockan 4 på möran väl?

Inga kommentarer: