onsdag 14 oktober 2009

A to the A

nästan exakt 12 timmar senare sitter jag på precis samma ställe.
jag hörde precis köksklockan slå 11.oo.

lisa och jag vaknade för en halvtimme sen på lillstugan.
mysit med lite sällskap framför tv:n..
och så fick vi mobbas jämt litte med varann också.
det måste vara bland det roligaste jag vet.
lisa och jag är ganska lika, och vet ungefär vad som retar gallfeber på den andra så jag kan inte låta bli o skratta ihjäl mig lite varje gång jag vet att jag har nått så himla bra på lager...^^
Haha!

nu ska jag snygga till mig och sen ska jag ner till stan.
ska gå in på bibblan tänkte jag.
och så vill pappa att jag köper potäter.
och det kan man ju göra.
ska ta med en bra skiva o ha i bilen, visst supertramp är bra, men inte om o om o om o om igen...

Tjingeling!

Inga kommentarer: