torsdag 22 oktober 2009

jaharå!
jag somnade minsann, jag o lars winnerbäck stängde in oss i rummet, och vi somnade så fint, eller ja, jag somnade, han spelade troget på när jag vaknade..
lovliii...
o frida den lilla loppan som ska få se honom nu igen, jag är jämt litte sugen på de, det var himlans länge sen nu alltså!

nee, fy, så här kan vi inte ha det.
hundarna måste få en promenix, igårkväll åkte jag in till stan o gick med dom för jävlarimig va mörkt det är här utanför på kvällarna!
o farmor pratade naturligvis på hela dagen om vargarna uppe i gunnarskog, och gunnarskog är ju inte så himlans långt borta, och jag befinner mig ju visst, i princip, mitt i skogen, så nästa gång jag knallar utanför dörrn ere väl en varg o inte en älg som springer om mig..
tur att björnen sover iaf..

Inga kommentarer: