onsdag 21 oktober 2009

how did you do it

igår mekade jag bil... o fy tusan va jag kan nu! :)
och när jag kom hem så åkte vi o köpte pizza, på shalom...igen.. "hallå hallå, ärä bra me rej"
sen skulle vi kolla på desperata hemmafruar jag o lisa, men jag somnade i soffan,
sen bröt jag lite, fick lite sovhjälp och toksomnade i sängen på 2 sekunder.
det var skönt.
första gången jag verkligen sov, utan att vakna, utan mardrömmar, på väldigt länge.
skönt.
men jag hade velat att du låg bredvid mig..

såå, idag har det känts lite lättare.
skjutsade mamma till karlstad imorse..
åkte hem, blev stoppad i poliskontroll, men som tur är visste jag var dom stod så jag hann sakta ner..
-fick blåsa, och det var lungt, jag var negativ.
åkte vidare, åkte hem, lämnade gympa kläder hos lisa,
åkte till farmor, åt tills jag sprack, somnade på hennes soffa 1,5 timme, åkte ner till stan för o hämta lisa, åkte till donken, för o handla mat åt lisa, kom hem, öppnade min isisisiskalla coola, och nu är jag både mOos och vinsugen... o tokmaggiesaknig..
typist..

Tjingeling!

Inga kommentarer: