måndag 28 september 2009

Take on me

sådärja..
första vardagen som arbetslös.. har haft en väldans trevlig dag^^
vaknade i arvika 05.30, gick upp 2 minuter senare, klädde på mig, ålade ner till köksbordet, läste morrontidningen och sällskapade mamma och pappa som åt frukost, och sen åkte jag och pappa mot kga och örebro.

o i kga möttes jag av en tom lägenhet, och efter att ha letat efter mOos och kommit fram till att hon verkligen inte gömde sig nånstanns i lägenheten så ringde jag, (ja, jag struntade i 3-dagars regeln för jag var nervös) och det visade sig att hon var iväg och köpte frulle till oss.. <3
sen satt vi framför nyhetsmorron och mös och sen snyggade vi till oss och knallade ner mot stan..

vi knallade till elgiganten och köpte en ny mobil till mig eftersom min bestämde sig för att tokkrångla hela helgen..
sen åt vi lite lunch och knallade hemåt.

och sen vi kom hem har jag bara gjort bra saker, sökt jobb, anmält mig som arbetslös och köpt bussbiljett till sthlm imorronbitti.. längti längt, åh va jag ska pussa på saga!

såå, nu ere på gång... frågan e åt vilket håll...

Tjingeling!

Inga kommentarer: