onsdag 30 september 2009

smoke gets in your eyes

fasiken, att lyssna på Spotify är ju som att gå över ett minfält i mörkret.
Man vet aldrig var när och hur minorna dyker upp, precis som att man inte vet vilken låt som kommer härnäst, eller vilka känslor som kommer välla över mig när just den där låten kommer.
precis som en mina, det gör ont, och de lämnar ärr.

urs.. man kan inte vara beredd.
känslan finns ju gömd där inne, man behöver bara trampa på den.
och jag vill inte att den kommer fram, jag vill inte trampa på den.

jag är inte där, känner inte så, men en tramp på fel ställe gör att det dyker över mig.

ångesten e så total just nu.
varför känns allt skit vissa kvällar?
när jag bara vill att allt är bra.

vill inte vara ensammen,
så jag lägger mig ner, stänger av spotify, för att inte gå i fler fällor.
jag blundar... längtar...

Inga kommentarer: