måndag 7 september 2009

ojojoj...
det var länge sen, men kul att ni fortsätter gå in och titta om jag skrivit något.
men det finns inte så mycket och säga.
på dagarna jobbar jag, men nu är det fasiken inte många dagar kvar.
på helgen har jag hållt mig till vin.
och det har gått alldeles utmärkt, inga sentimentala utbrott eller käftsmällar.
men jävlar va illa jag tycker om det.
trodde vi var äldre än så, men inte.
men men, så ere.

den 25:e slutar jag alltså, sen blir det Lidingö.
jag känner mig en aning galen som säger upp mig och flyttar utan någon som helst aning om vad som händer.
men samtidigt glad; lycklig, på gott humör, belåten, glättig, gladlynt, gladelig, lättsam, älskvärd, sorglös, sorgfri, nyter, munte, solig, pigg, livad, lätt till sinnes, uppspelt, uppsluppen, upprymd, uppåt, förtjust.
men jag tror det blir bra.

nu, back to work, har utbildning i 5 timmar alldeles snart, gött dä!

Tjingeling!

1 kommentar:

V.U.K::B.W sa...

hoppas det gåår bra för diig gumman! tänker allt på diig :O) PÖSS