onsdag 23 september 2009

Oh Happy Day!

Jag sa ju det!
Det är alltid fint väder på min födelsedag! :)
Fy tusan va jag älskar såna här fina mysiga höstdagar!

inatt vid 12 så stängde mOos in mig på badrummet medans hon dukade fram glass, jordgubbar, paket och liite viin.
- och jag fick världens bästa presenter av henne, som alltid, hon får till det så himlans bra varje gång! <3

nu ska vi ligga o slöa lite, sen kör vi en brunch på stan, sen litte jobb, och sen litte RedBrick ikväll, gött dä!


Tjingeling!

4 kommentarer:

sara p sa...

Grattis! :D Va fin du är i mörkt hår... Med den röda rosetten ser du precis ut som snövit ju! <3

Kramis Sara

Elin sa...

Tack ;) Det sa dom på jobbet också, att jag såg ut som snövit :p

KRAM!

Kristin sa...

Grattis på stora dagen =)

Elin sa...

Tack så jätte mycket! :)

Krams!