onsdag 16 september 2009

'Cause I'm champion

jahaja.
fy fasiken va jag vill se fotbollen nu!
men kan ju tyvärr inte det.. tänkte nästan knalla upp till jobbet o sätta mig där o kolla, där har man ju sällskap o allt, men nee...

när jag kom hem idag så toksomnade jag, det är något eller någon som håller mig uppe på nätterna så har sovit cirkus 3 timmar de senaste nätterna, såå, jag somnade vid halv 5 på eftermiddan och vaknade 20.16... inte kul!
visserligen känner jag mig gôr trött fortfarande så det e bara o hålla tummarna.
min lilla sambOo säger att jag måste ligga nedbäddad och med avstängd dator senast 23.30.. det skulle vara skönt faktiskt...

Ooo va jag längtar till helgen, fy tusan va jag ska sova på lördag!
Härligt!

Vad händer i helgen allihopa?
jag har inget planerat men jag håller tummarna på att den blir riiiktigt bra^^

Tjingeling!

1 kommentar:

V.U.K::B.W sa...

Men duu varför fick du inte se fotbolle ndå=?= Pöss