söndag 20 september 2009

Baby you can drive my car

oh yes, nu e jag på plats.
i min bäddsoffa i Arvika.

lasagnen är uppäten, raggarrundan avklarad, och kvällsteét framför Sherlock intas just nu. uunderbart.

det var så jädrans fullt på tåget idag så jag satt på golvet, mellan 2 vagnar hela vägen, fast det gjorde inte så mycket, till Kil hade jag sällskap av två härligt flummiga människor, och resten av
biten kunde jag sitta för mig själv och lyssna på musik och sjunga med utan att någon hörde.

I Edane blev jag erbjuden jobb, det var konduktören, (heter det konduktör om det är
en hon..?) som inte visste var vi var när tåget stannade till för ett mötande tåg, hon trodde vi stannade för att vi var i Arvika men jag berättade att detta minsann bara var Edane, och då tyckte hon att jag skulle bli hennes assistent som skulle gå med så att allt blev rätt för hon brukade bli lite förvirrad då och då..
sen berömde hon mina fina skor och så irrade hon vidare..^^

Nu ska jag bädda upp soffan, krypa ner i pyamasen och vänta in hemsökta hus.
ensam.
o-lovelii

Tjingeling!

Inga kommentarer: