tisdag 22 september 2009

All that she wants

jahaja.
igår var första ggn på flera månader som jag somnade innan 2-3 tiden, toksomnade framför tv:n och vaknade inte på heela natten, även om både tv:n var på o mOos satt vid datorn och knappade.
jag var helt däckad.
skönt.
jag sitter och planerar mina helger framöver.
i helgen blir det arvika, jag ska firas.. :p
- och så ska jag träffa frida som jag inte träffat på evigheter! <3

o nästa helg blir det stockholm, o jag vet att det e mârten, men jag kan inte, anna och peter ska flyttas och på kvällen blir det partaj för alla som vill hjälpa till att flytta..

såå, inge mârten det här året, heller, förra året var jag i Japan så då kunde jag inte heller, så himla typist, jag älskar arvika mârten, det e den enda jag går på, o jag o sara skulle ju dra på oss värsta fjortiZzfyllan ever, men nee, tyvärr, den där sara har jag inte träffat på över ett år och det e inte ett dugg roligt!

nu ska jag fortsätta slappa, ska ligga i soffan o mysa heeela dagen, börjar ju faktiskt inte jobba förräns 17.00!

Tjingeling!

Inga kommentarer: