onsdag 19 augusti 2009

Snart e jag på väg

Jahaja!
Här sitter jag, kollar på friidrotten och njuter.
guuva jag älskar när det är friidrott på tv!
- "när jag inte orkar träna brukar jag klä mig lite sportigt!"

Det rullar på, jag har världens bästaste sambOo, o hon ger mig världens bästa mat och världens bästa ompyssling <3

jag har världens bästa planer inför hösten också, o med det har jag sagt upp mig från tramscom, o det känns bra, även om framtiden är något oviss, men ibland så måste man göra otäcka saker, som att gå till tandläkaren, åka hiss och säga upp sig från sitt jobb fast man inte har något annat, oså ere!

nu ska jag snygga till mig, ska ner till redbrick en svängis, men det blir jävligt lungt o väldigt tidigt hem för imorn ska jag börja jobba 06.45...

Tjingeling!

3 kommentarer:

Elin Wahlgren sa...

vad är planerna då? blir det sthlm? :)

humle sa...

BRA GJORT! de kommer ordna sig hur bra som helst :)

Elin sa...

Dumle:
Det hoppas jag verkligen, men det känns bra. O om inte annat så tror jag inte att tramscom springer iväg så det finns ju kvar likz :)
PUSS!