måndag 10 augusti 2009

jahaja, måndag igen då..
imorse hade vi tvättid kl 7, men jag sov som en stock och hörde inte klockan så mOos smög ner i tvättstugan själv och tvättade, och sen smög hon iväg till kronhallen och handlade frullis, o när jag vaknade vid 12 (!) så gjorde hon frullis åt mig!
jeezuuz, en väldigt bortskämd morgon, men så ere ibland, jag får försöka gottgöra på något braigt vis.. :)

hur som helst, jag bor hos mOos.
saker och ting blev som de blev, så nu e jag här.
idag ringde en människa och ville kolla på lägenheten i ekeby.
jag drar mig för de, jag vill inte dit o tömma den.
det känns konstigt, jätte konstigt, men så ere..

det verkar iaf. som att det blir Sthlm, det vore kanske bra o komma iväg, och där får jag det ju precis som jag vill ha det.. "hemma".
på nått vis har det ju ändå alltid kännts så.
karlskoga finns ju kvar, så det är ju bara o åka hit om det inte funkar.
jag måste våga chansa.

nu blire dusch, och sen jobb.

Tjingeling!
o vissa blir man
otroligt besviken på
men det är väl bara och
försöka strunta i det, och inte bli
allt för ledsen.

3 kommentarer:

humle sa...

klart du ska dra iväg en repa!! :)
ja kommer å hälsar på dig!! PUSS

V.U.K::B.W sa...

åååå jaa vet en rtjej som kommer att dö av saknad efter diggg jooooo jaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! love you!!!!!

Elin sa...

Men det gick bra medans jag var i Japan, o nu ere ingen tidsskillnad och inget helt jävla jordklot emellan oss så det kommer gå kanon!

PUSSS!