måndag 13 juli 2009

Holding your hand

jag kommer låta allt passera,
och lungt bara sitta och titta på.
ångra mig.
men inte ta chansen.
för allt är så misslyckat.

nu vill jag härifrån.
men man kan ju inte bara,
leva i en låtsas värld på andra sidan jorden.
för i verkligheten behöver man pengar, man behöver jobba.
lever vi för o jobba eller jobbar vi för o leva?
Jag orkar inte höra hur man ska göra och vad jag måste göra, för såhär kan jag ju absolut inte ha det.
men jag orkar inte tänka, jag vill bara inte.
jag vill..
jag vill ligga i sängen en hel dag och räta ut frågetecken, och mig själv.
men det kan man inte göra, för man måste jobba.
fan.
jag tror jag tar ditt bo f.
Älska mig mest när jag förtjänar det minst.
Y

3 kommentarer:

Frida sa...

du får alltid ta mitt bo, och varje fredag lördag och söndag ska jag ligga bredvid dig i den stora dubbelsängen vi ska köpa och så ska vi räta ut dom där jävla frågetecknen tillsammans!

Moa sa...

Inte en chans att du får lämna mig ! Och Frida, på fredagar & lördagar är elin min ! :P

f sa...

hon är ju din alla långa dagar jag är i skövde ju!