tisdag 9 juni 2009

I will try, for you

Jahoops ja, då sitter man på jobbet igen, härligt härligt.
Jag längtar till arvika, så himla skönt att känna att man faktiskt trivs någonstans, jag älskar "vårt" lilla bo, och att det är nära till underbart vatten.
anledningen till att jag åkte till arvika förra lördagen 30/5 och stannade hela veckan är att mamma blev ruskit sjuk.
efter lite mer än en vecka på sjukhus har de konstaterat vad som är fel, och visst, det är skönt att vi vet nu, men det är ju lite tråkigt också.
jag kanske borde flytta dit och börja jobba på trustline..?
Hmm..

Undrar om det är något fel på min jobbtelefon, har jobbat 31min. nu, ensam, och inte fått ett enda samtal.
det är märkligt.
guuva skönt det är att komma till jobbet 06.30 och det är alldeles tyst och lungt.
nu, en timme senare börjar det trilla in folk och då är allt som vanligt igen.
seeegt.

ja, nee.
tjingeling!

1 kommentar:

humle sa...

kramar är bra medicin!!