måndag 4 maj 2009

I can't let you go

Konichiwa!

Jaa, då var helgen slut, den gick himla fort :)
den började i fredags, då tog f, jag och daisy 09.40 bussen till k-stad där vi mötte upp pappa, lisa och frida som varit på IKEA och inhandlat en soffa till lillasysters bo.
sen for vi mot Arvika^^
och där spenderade vi dagen, eftermiddagen och natten med spel, vin och massa massa mat, pajer pajer pajer och massa sallad, så himla smaskigt!
vi satt och spelade rappakalja på kvällen och det är ju bra roligt, speciellt i vårt lilla sällskap^^
hahaha!

på lördagen for vi mot Kristinehamn och Järsberg, där väntade det 28-års kalas för Erika, det var också trevligt, där blev det snittar, bål och SingStar, sen kom malin och hämtade upp mig på donkan på natten, peter släppte av mig och f där, för han kom också ut till Järsberg en liten liten stund.
Tack för skjutsen Malin!

Nu, ska jag käka lite frukost/brunch/lunch, om 2 timmar ska jag knalla till jobbet :/
uuusch!

fy tusan vilken god lasagne jag gjorde igår! Med mögelostsås!
shiit, det är hos mig man ska äta lasagane om man ska äta det!

Tjingeling lovers!

1 kommentar:

humle sa...

ja kan komma å äta lasagne hos dig i sommar!!!!! får ja får ja?? SAKNAR DIG. puss!!