lördag 16 maj 2009

Enjoy!


Hur bor du: I en 2,5 med sambo och 3 fåglar^^
Brukar du komma i tid: Neej, det är faktiskt väldigt sällan, har så alldeles för många tvångstankar som gör att det tar tid att komma ur lägenheten.. :/
Hur lång är du: 1,64
Kan du laga mat: Ja, det kan jag faktiskt.
Vad jobbar du med/pluggar du: På Transcom, -Viasat's kundtjänst
Vad har du på dig just nu: En tunika+ leggings från Indiska, sandaler, och underkläder naturligtvis.
Har du någon fobi: Nee, det kan jag nog inte säga, men det finns ju mycket som är obehagligt, tex. Spindlar :S
Hade du en bra kväll igår: Jaa, det hade jag, var på red brick med m0a, kusin Magnus, Cristopher och Latif.
Vilket är ditt senaste inköp: En trisslott och ett paket glassbåtar på konsum igår :)
Din favoritdryck på morgonen: Coca-Cola zero, isisisisisiskall! Eller apelsinjuice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Det var nog lönen, så den var väl från Tramscom.
Har du sovit i din egen säng inatt: japp!
Vad hade du sönder senast: Oj, jag vet inte, kan ha varit en tallrik när jag diskade..
Vem snackade du med senast: Fredrik imorse innan jobbet.
Varm favoritdricka: Honey Milk Latte från Tully's!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca-Cola, eller isisisisiskallt vatten!Alkoholhaltig favoritdricka: oj, svår fråga! Ska klura på den, inte öl iallefall!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det beror på, rökte för en timme sen, det är nog mest dumma.
Saknar du någon just nu: Ja, någon och något.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Härma mig när jag pratar, det är irriterande, - eller sitta och spela wOw 24/7.
Någon du stör dig på: Oj, jag skulle aldrig skriva något namn, men det är klart det finns någon eller några man stör sig på.
Intressen: Vindrickning? Busringning är ju alltid roligt också, gärna i kombination med mitt andra intresse^^ :p
Senaste person du kramade: Fredrik.
Senaste person du ringde: Anna, 02.03 inatt.
Senaste person som ringde dig: Kusin-Magnus.
Vad drack du senast: Coca-Cola Zero imorse när jag vaknade.
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Jag längtar alltid till mina födelsedagar!
Har du rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Smörgåstårta, fy tusan vad det skulle vara gott!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: En toblerone kaffi slinker allt ner när jag kommer hem från jobbet :)
Använder du hudkräm: Ja, Moringa Body Butter från BodySHop, Lovliiii!
Attraheras du av män med skägg: hmmm.. skägg o skägg, lite stubb kan väl vara snyggt på en händig man^^
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv är ju riktigt gott, men det är ju bra mycket smidigare med micropop!
Brukar du baka: Ja, när jag blir upprörd så blir det lätt lite bakning!
Röstade du i det senaste valet: Självklart!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Njaaaeee, inte helt och fullt kanske.
Vilken låt lyssnade du senast på: Japanese Boy med Sahara Hotnights.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Mjoo, fredrik låg ju minsann där också :)
Vad tycker du är äckligt: Blodpudding!
Har du pengar på mobilen: Alltid!

Inga kommentarer: