torsdag 28 maj 2009

Always on my mind

Vilken himla bra dag jag hade igår!
Jag och f lånade bilen och åkte iväg till k-stad, där mötte vi upp mamma och gjorde oss av med hundarna som vi haft som inneboende sedan i söndags.
sen käkade vi thaibuffén, som inte ens är i närheten av lika god som den på MittiCity, jag skulle ha tagit pastan om jag vetat det!
Men men, jaja, sen efter maten, så handlade vi, och oj vad vi handlade!
Men men, det blev bara bra grejjor, och vi är nu en aning fattigare, men nu har jag det mesta.
skor skor skor, leggings, o massor med annat!

på kvälen kom moa hit efter jobbet och så gjorde vi lite skolarbete, och drack lite vin.
den perfekta combon!

idag är jag ledig! synd att vädret suger, men jag får väl sitta på king.com och lyssna på spotify hela dagen^^

men men, jaja, imorrn är det jobb igen, och sen ska jag jobba i helgen också :/ ville verkligen bli av med den här helgen så jag kunde åka till arvika för lisas konfirmation, men det gick sig inte, prutt också!

Inga kommentarer: