måndag 18 maj 2009

Åååh vilken bra helg jag har haft, - som gräsänka
På fredagkväll efter jobbet så mötte m0a och jag upp min kusin och hans kompisar och så visade vi dom RedBrick. Sen jobbade jag på lördagen och sen gick jag hem till mOos, där blev det ESC och bubbel och massa massa skratt, på statt hade vi toppen roligt, även om vi blev rejält dissade i slutet..^^
Och söndagen spenderades på bästa sätt, utan någon som helst bakisvibb, liggandes i solen.
Och igår kväll vid 23-tiden så kom frida och vi somnade i soffan framför Hemsökta Hus.
Underbart!

Nu sitter jag på jobbet, går delat pass idag med, så går hem om 1,5 timme, och då ska jag väcka den där sömntutan som ligger i sängen och har det gött :)

sen när jag går tillbaka till jobbet får vi väl se vad hon hittar på, ni får väl knalla hem till mig och göra henne sällskap mellan 16-21^^

- och på något vis känner jag mig lättad.
är det såhär det ska vara måntro?

1 kommentar:

FlaX sa...

bodde jag i Karlskoga skulle jag gärna knalla över till dig och hålla henne sällskap men det är lite långt dit:P vore roligt att träffa er bägge 2 snart igen:D många kramar(F)