lördag 11 april 2009

a reason for livin
Idag vaknade jag 08.08, det är ju typiskt när man är lite ledig, men jaja, då hinner jag njuta av solen extra länge idag.
ska strax gå en morronpromenix med daisy <3

idag är jag sådär saknig på japan igen, där är det jätte varmt, härligt, mysigt, fint, mycket folk, underbart, rent, blommigt, grönt, gulligt
lovley
jag vill dit nu!

Nu promenix, sen äggletning!
Påskharen (a.k.a pappa) har gömt ett påskägg här hemma någonstanns!
Jag har letat i 3 dagar men hittar det inte, han är ju så förbaskat finurlig den där påskharen!
Måste nog ringa och fråga om det är fågel, fisk eller mittemellan!

Hoppas ni får en Glad Påsk allihopa!


I wanna stand with you on a mountain..
..I want to live like this forever..

1 kommentar:

Pucko sa...

Jag tror det är mittemellan! :) Glad Påsk!