måndag 13 april 2009

Jahoppps
Idag är det måndag och jag är ledig, så himla schönit!
Senare idag ska vi iväg och fira patric som fyller år, äntligen blir det lite påskmat! Som jag har längtat efter denna dag!

Igår, precis som de för hemma hos många andra, så grillades det här hemma, moa och jag stod på balkongen och grillade och vildstige satt vid datorn och fokuserade.. :p
Så himla gott blev det, det får vi nog göra om nästa söndag igen^^

I lördags var vi hos elin och robin och firade deras 4 år, och åt massa smarrig mat, drack asti och vin och sen på kvällen blev det statt.
o igår var en lugn dag, jag ångest-städade och möblerade om lite här hemma, som jag har en förmåga att göra på sånna där ågren dagar.

Nu ska jag göra mig lite frulle, igår bakade jag scones till frulle, vilket inte uppskattades då mannen var lite dålig här hemma, så idag anstränger jag mig inte, det får blir lite vanlig gröt!

Tjingeling!

Inga kommentarer: