tisdag 14 april 2009

jag tog mod till mig.
jag startade min dator, som jag inte har vågat sitta vid på ca 3 mån, för då kommer ångesten krypandes, men jag gjorde det. jag loggade till och med in på firstclass och kollade runt, men hade inte fått något otäckt mail eller någon konstig kommentar.
det känns bra, jag är nöjd.
väldigt nöjd över mig själv.

pratade precis med sis, och saga <3
de har varit nere i lägenheten på Madeira en vecka, Saga går nu, hela tiden, det gjorde hon inte sist jag träffade henne, det var 2 veckor sedan, det går fort.
de hade varit inne på en skobutik och saga hade hittat ett par rosa paljett-glittriga converse som hon ville ha men de var lite för stora så det blev inga skor, men hon provade de och hon blev överlycklig!
sen fick hon sätta på sig sina röda sandaler hon fick av mormor och knalla vidare.
min lilla skrutt, urs vad jag saknar henne, men i helgen får jag träffa henne, lovley!

Tjingeling!

1 kommentar:

MLee sa...

Men Elin ! Jag ska plugga socionom i örebro våren 2010, kan vi inte plugga ihop ? :D