fredag 3 april 2009

fredag fredag fredag

yes, nu är det äntligen helg om ett par timmar^^
den här veckan har varit så seg och lång!
kändes som fredag igår så idag är bara en jobbig seg extra dag!

ikväll kommer daisy :) jag funderar på om jag ska ta med henne och åka iväg till arvika
måste ju se fridas lägenhet och inviga den med lite systerligt vindrickande^^

2 timmar och 12 min. kvar av denna arbetsdag...

undrar om man skulle gå o hämta sig lite nytt te och sitta och sörpla lite på framför någon bra film?
- det ringer ju ändå inte!

Tjingeling!

3 kommentarer:

FlaX sa...

vilket bra jobb du har då:D när jag jobbade på volvo kunde jag ibland få sitta tills jag hade ont:D

frida sa...

o yes yes yes. jag gillar dig, du gillar mig, jag gillar vin, du gillar vin. vi giller att dricke vin tillsammans!

maria! sa...

gott med vin ;)