söndag 26 april 2009

00.15 - jösses!
jaa, såhär tidigt har jag nog inte lagt mig på en hel massa år.
var i säng innan klockan 12 inatt.
ska upp och jobba imorgon och jag känner att min kropp behöver få vila ordentligt en natt.
och resten av veckan också för den delen^^

idag jobbade jag, men efter jobbet så möttes jag av m0a, daisy och fredrik på OK och sen gick vi hem till oss och åt smörgåstårta som mOos smugglat hem från jobbet! - Underbart! En tårta för 8 pers. och vi var bara 3! Vilken lyx va? att kunna sitta en lördag kväll framför robinson och moffa smörgåstårta! :]
jag blev propp propp mätt och ändå blev det över, så jag får en till matlåda imorgon!
LYX!

f är ute och gör stan inatt, så jag har krypit upp i sängen med daisy, datorn och sudukoboken.
MYS!

Tjingeling!

Inga kommentarer: