onsdag 4 mars 2009

nightinight

jag tycker så mycket om min lilla familj, bestående av;
lillaEochlillaF, izzie, fredrik, mig själv, och mOos^^
vi har så himla mysigt på kvällarna, igår blev det wok och ett glas vin till desperate housewifes och ikväll pizza och ett glas vin till greys anatomy.. wuunderbar!

Y

nu har moOs precis knallat hem till sig, och jag ska väl göra mig iordning och gå och lägga mig.
imorgon är en sorglig dag, min älskade lilla mazda blir hämtat 8.30 av skrotNisse.. :/ Inge roligt, men jag har ingen som kan hjälpa mig med bilen och den blir bara ståendes, så istället för att förlora pengar på att försöka fixa den, så tjänar jag pengar genom att skrota den, och jag ska köpa en racercyckel för pengarna, en sån cyckel med en liten liten motor ibak, det vore väl roligt, så kunde jag puttra till och från jobbet på min lilla mopedcykel^^

nåja, kanske inte, men en cyckel ska jag skaffa mig iallefall.
en fin en.

nu ska jag bara vänta på att mOos skickar medd och talar om att hon är hemma, sen kryper jag ner i sängen o göra lite suduko.

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh nej! Jag vet hur det känns att skrota en mazda! Jag har gjort det! Säg till om du behöver råd för att gå vidare... Vad är det för fel föresten?