tisdag 17 mars 2009

Jag behöver:
  • Nytt innehåll i min garderob - kan nog slänga allt som finns där nu och byta ut det mot massa nytt
  • Ny dator - har haft min en himla massa år, och den går inte som på räls längre
  • Laddare till kameran - det är dålig med japanska eluttag här hemma..
  • Laddare till datorn om jag inte köper en ny dator - har bara en japansk sladd även till denna..
  • Massa nya skor - behöver man alltid..
  • En hantverkare som kan komma och fixa boet - så man kan trivas lite bättre.
  • En bil - fy fan va gött det vore
  • eller åtminstonde en cykel - inte lika gött men gött nog
  • LÖN! - GE MIG!
Nu blir det lunch.
Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag kan vara din hantverkare, bara huvet slutar snurra kan jag vara på plats :)

Elin Wahlgren sa...

snart är det lön min kära!