måndag 16 mars 2009

HJÄLP!

mina fåglar bråkar!
Lilla e och Lilla f lägger ju fortfarande ägg, och jag tömmer deras bo på ägg, men nu har den ena av dom legat inne i huset flera dagar och kommer inte ut.
men alldeles nyss kom hon ut för att äta lite mat och då blev hennes partner tokig och började kraxa och flyga på henne och jagade in henne i boet igen!
ojojoj, vad ska jag göra med mina små bebisar?

elin, din fågel tycker iaf. om när man har radion på och sjunger med för då gör hon också det^^



1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

åhnej! varför bråkar dom? du får läsa in dig på lite fågelpsykologi så du kan förstå dem. vad bra att hon trivs och sjunger :) jag blir varm i hjärtat av det. till påsk kmr jag hem och så tar jag med mig en kompis :) på påskafton firar robin och jag fyra år så ni är varmt välkomna hem till mamma då på mat och lite supi supi ;D