tisdag 24 mars 2009

Åh vilken bra dag!
det gick fort på jobbet, fast jag jobbade långpass.
jag fick nytt jobb.
jag fick godkänt på tentan.
det är bara några få timmar kvar till lön.
jag fick äntligen tag på syster f så jag vet att hon lever.
jag gjorde världens godaste stuvade makaroner o köttbullar förut.
jag har tagit världens skönaste bad med ljus, bubbel, hårinpackning, bomber, mysipys!

och nu ska jag pussa på mannen och så ska jag lägga mig med min älskade sudukobok och njuta lite av att jag är så jävla bra!

Tjingeling!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Vad för jobb ? :)

Anonym sa...

Oh :) Vart hittar man det jobbet ? :D Låter helsoft! Grattis!

Anonym sa...

Superb! :) Då ska jag tipsa min tandläkare om dig nästa gång det strular!

Anonym sa...

Ååå Grattis till allt det dära! Vilken härlig dag du måste haft! :)

Elin sa...

Jaa, det kändes riktigt skönt :)