onsdag 11 februari 2009

Sleepover

En ganska så trevlig vecka såhär långt^^
På måndagskvällen efter att mOos hade varit iväg på en intervju så kom hon förbi här, jag höll precis på med lasagne så vi dukade upp för en middag för tre, framför tv:n :)
vi kollade på 2 filmer, sen gick f och la sig och jag&mOos gick ut till OK för att i sista sekund innan de stängde köpa oss 3 liter coca-cola :)
sen satt vi uppe hela natten o kollade på tv, tyvärr somnade jag precis när hemsökta hus började, han bara se introt, typist :/
på tisdagen var jag ledig så när jag&moOs hade vaknat o gjort mig iordning (:p) gick vi ner till stan och käkade pizza buffé till frullis, så borde man göra lite oftare, pizza är bra frukost :)

idag har jag jobbat igen, men det gick bra, en del är lite nytt men det mesta är det samma så man är back in business so to speak^^

nu är det bara torsdag och fredag kvar, sen är jag ledig fram till på tisdag :)
o på fredag jobbar jag bara 9-14, sen går turen till arvika :)

i helgen MÅSTE jag sätta mig o plugga också, ska nog sätta mig på bibblan o läsa lite!

Men ikväll ska jag bara slappa, slappa, slappa, slappa!

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

är du i arvika till helgen alltså? ja är ju hemma före tahailnd så måste ses innan ja åker! men de hinner vi :) åker på fredan tror ja