tisdag 6 januari 2009

read,write,read,write

jaa, här sitter jag med datorn i knät.
har precis läst en liten text som heter "The apprenticeship of meat cutters", en engelsk text om slaktare, igår läste jag "The apprenticeship of midwifes", en liten jävla text om barnmorskor på en liten jävla ö.
nu ska jag analysera texterna.
det blir inte bra.
det blir verkligen inte bra.
men va fan, jag måste få det gjort.
men varför ska jag sitta o läsa en text från cambridge university översätta texten och sen analysera den?
jag orkar inte!
jag lägger inte ner mitt yttersta, det var aldrig meningen med den här kursen.
o nu pallar jag absolut inte.
imorn ska arbetet in, det är min examinationsuppgift, jag trodde den skulle in på fredag så jag har lite panik.
jag vill bara krypa in nånstanns i nån liten vrå o ligga där tills nån kommer och säger att "nu känns det bättre, du kan komma fram nu.."

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer gå skitbra ! För det första har du inte gjort annant än att pratat engenlska de senaste månaderna, och skriva är du skiit bra på.
Du behöver bara få g på kursen sen är det lugna puckar !