måndag 26 januari 2009

party party

Oooo!
Jag hade så himla roligt i lördags!
Frida kom med bussen från sthlm vid 5-tiden, då mötte moa upp henne vid busstationen och så traskade dom hem hit, och så började vi med våra drinkar.
O fy tusan va gott det var med riktiga drinkar istället för dom där klena dom har i japan^^

det blev statt, och lite dans, men inte mycket för benet kändes, satt ner och pratade med sasha och gaga istället :)

träffade min underbara humle och min malin!
<3
wunderbar!

på söndagsmorgonen knatade jag upp och upptäckte att det såg ut som h-vete här hemma! fy tusan!
medans jag städade och diskade så satt frida och f och tittade på, thanks a lot guys!

men jag fick ju iaf en smaskig pizza av dom lite senare! :)

nee, sista veckan som ledig innan jag börjar jobba, det suger, jag vill inte, jag vill vara hemmaflickvän!

Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det back to TC som gäller då eller ? :*

Anonym sa...

Är det back to TC som gäller då eller ? :*

Anonym sa...

åh gud va underbart de va å se dig!!!
fan att vi inte dansa nåt, förlåt för de.
ja har saknat dig så himla mycke. hör av mig varje gång ja kommer hem ok!!