onsdag 21 januari 2009

hit me with your best shot

idag värker benet.
har nog varit ute o gått alldeles för mycket.
o använder inte kryckorna heller, kanske borde göra det, så jag inte haltar sönder benet istället.

igår träffade jag äntligen moOos :)
wiehuuu!
vi haltade ner på stan o gick till bibblan, o sen fikade vi lite.

jag skulle ha gått in på banken o växlat in lite yen men jag missade att banken stängde 3 och vi var där halv 4.
undrar om jag ska göra ett nytt försök idag?
eller imorgon kanske?
hmm...

jag har så tråkigt.
jag borde göra min lilla skoluppgift som jag ligger efter med, men det blir liksom inte av att jag sätter mig med den... dumt, kan ju inte dra ut på det för länge.. men men.

va ska man hitta på tro?
förslag?

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan följa med dig till banken, om du itne redan varit där, eller har för ont :)