fredag 16 januari 2009

...

Jaa, nu sitter man här i sin nya morronrock.
kollar buss och tågtider för imorgon för då ska jag tillbaka till arvika igen.
Lisa den lilla filuren fyller minsann 15år så det måste hem o firas :)
jag var bara hemma en dag, trodde f skulle med till arvika, så tänkte vara hemma o ta med honom tillbaka men hans pappa fyllde visst år så han ska dit istället, lite onödigt att åka hem, fast mysigt o kramas lite också <3

idag har jag så jädrans ont i benet och foten, jag lämnade kryckorna i arvika, tänkte att jag ville lära mig gå, men det får jag nog sota för nu, först gick jag hela dagen på lillerud och o k-stad, från 7 på morronen till 7 på kvällen, och sen hela dagen här, min fot ser ut som en uppsvälld ballong :p

hade tänkt gå ner till stan idag, men jag pallar inte med benet tyvärr.
så jag tror jag drar på mig mysbyxor o gosar ner mig i soffan istället^^

Tjingeling!

Inga kommentarer: