tisdag 23 december 2008

Good morning Jetlag!

Jahopps, Go morron! här ligger jag och lyssnar på www.julradio.se
Igår vaknade jag halv 8 på morronen, idag 05.45, jätte pigg.
jävla jetlag!
va tusan ska jag göra hela förmiddagen tills folk behagar vakna i detta hus?
klarar mig inte så bra själv tyvärr.
skulle vara skönt o gå upp o duscha, äta frulle, göra sig iordning, snygga till sig.. men det är svårt o paketera in benet själv, o varför ska jag göra mig iordning när jag ändå bara ligger i sängen hela dagen?
jag börjar bli ganska smidig på o duscha faktiskt, f får stå bredvid ifall jag skulle halka omkull men än så länge har han inte behövts^^

Imorgon är det julafton, idag ska jag försöka slå in paket
Y

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mooooorrrrooooon! Dan före dan! Hoppas att ni hade en mysig smmankomst igår, ska försöka komma upp och bjuda på spektakel under helgen :) Pöss Pöss på tömteflickan!

Anonym sa...

Ser inte Ruben ut lite som en munk? :) Skämt åsido, God Jul på dig med Elin! Hoppas du får en trevlig julafton borta i Japan!

Kram, Chris