lördag 22 november 2008

Idol


Yes, nu på morronen var jag inne på Idol sidan, och spanade in årets kanditater för första ggn.

o anna hade alltså åkt ut, men då måste jag nog säga att jag håller på Kevin B.. va? hur gullig var inte han?! jag tyckte han var skit gullig, men då har jag inte sett så mycket mer än det han gjorde igår fre 21/11, så om han är kass eller någongång har sagt något dumt så kan väl någon uppdatera så jag får ta mitt utlåtande under övervägande en gång^^


kollar ni på idol?
av alla bloggar jag läser så är det ingen som nämnt idol en endaste gång?
är det ute iår?
är de kassa?
varför kommenterar inte folk längre?
VAD HAR JAG MISSAT?!?


10 kommentarer:

Anonym sa...

Kevin tycker jag ska bli årets Idol-vinnare ;)
haha . men har du inte hört att man tror att Sverige börjar få slut på talanger o att det är därför deltagarna är så "dåliga" i år ? :P

Anonym sa...

Kevin är fatiskt bästast! utstrålning och talangfull.. Han kan sjunga av nått, naturbegåvning... Hade du en bra kväll på eran middag?

Anonym sa...

Helt rätt ! Kevin har inte gjort ett enda dåligt framträdande ännu, och är så himla gullig !

Vi får söka nästa år Elin, och styra upp lite ffs!

Elin sa...

Emelie:
jaa, han var så gullig så :) slut på talaner? Pyttsan! de har ju inte hört dig än :p

Elin sa...

Malin:
Jaa, guudja, middan var perfekt. lite för bra och lite för perfekt.. :O

PUSS!

Elin sa...

Mlee:
jaa, jätte gullig! :)
haha, ställa upp i idol? det kan du göra, jag lovar o följa dig o stötta dig men inte mer än så :p

Anonym sa...

haha nej i för sig, jag som inte ens fick sjunga i lucia tåget när jag var liten :P haha

Anonym sa...

ja saknar dig med, ASMYCKE.

Anonym sa...

Haha. Ne, jag vill inte vara emd, jag menade mest att vi kunde visa att det inte alls är slut på talanger, utan att det bara är slut på folk som vill vara med i idol isf. ;D
Jag funderar på undersköterska. Det är en 1 ½ årig utbildning å¨komvux med massa praktik. Sen är man klar och har en riktigt bra lön att gotta sig med. Dock har ja inte bestämt mig ännu, finns massor att välja mellan. Häng på!

Anonym sa...

klart kevin ska vinna har ja sagt från början . . .:D han e bara bäst :D Miss you stump -puss/virre