tisdag 4 november 2008

En dag

Idag åkte Anna, Saga och jag till Ikebukuro.
jag, den studerande, panka, utfattiga, barskrapande, luspanka damen som sitter i japan shoppade.
prutt.
men men, det var inte så mycket, bara 2 tishor, ett par skor, ett par strumpbyxor, ett par knästrumpor och sånna där små strumpor man har i skorna för o slippa skoskav.
lite ångest, men det får jag ju alltid över allt ändå, som han hade sagt^^
tidig kväll ikväll, inge sitta vaken till 06.14 o höra fåglarna vakna!
imorgon bitti lämnar vi lägenheten senast 10.00! det ska bli ordning!
idag vaknade jag 14.30, vi kom ut och iväg 16.15, visst man hinner ju massor, men det funkar inte.
ordning o reda from. nu!
ska krypa ner o kolla på lite film tills f ringer.


Tjingling!

1 kommentar:

Anonym sa...

18 dagar, snart snart snart! blev de XL på skorna då eller? ;) HAHAHAHA. jag jobbar och är jätte övertrött. HAHAHAHA, snartkommer vi. love u. puss