fredag 10 oktober 2008

Nee, ska man spela lite patients mot sig själv, eller kolla på film, eller sova? I mitt huvud är jag fortfarande upponer och jätte pigg!


Jahoops, fredagkväll.
Vad händer hemma i kga ikväll? eller där du befinner dig? händer det något roligt i helgen? nu är det 3 helger utan att skaka rumpa. jag saknart, förstår du male va mycket rumpa vi kommer få skaka när jag kommer hem för att ta igen allt jag missat??

jaja, hemma är klockan 20.05 kvällen har knappt börjat, här är hon 03.05, jag fick inget kvart i 3 ragg inatt.

vi har köpt pizza, -vilket är sjuukt dyrt här, vi betalade lika mycket för en pizza (3-4 pers.) som vi gör när alla vi 3 går ut o äter middag med stor förrätt, huvudrätt, och efterrätt + dricka hur mycket du vill, tex. läsk, eller juice.
alltså, lika mycket för EN pizza, som för 3 personener som äter 3 rätter VAR!
Galet!..
oså har vi druckit vin o kollat på Shan the man- Blattefierad, bra skit. riktigt bra. han är klok på nått vis. idag har jag skickat in opponeringen på rapporten jag läst, känns skönt o va klar med den. och jag fick inte alls mycket kritik på min rapport, en sak, och det var piece of cake så det ska jag ändra imorn och skicka in den på måndag, sen börjar delkurs 2, det ser jag fram emot. första uppgiften är att kolla på en film (perfa ju) och sen analysera den är pedagogiskt perepektiv. visserligen har en hel del böcker o läsa också, men va tusan. nemas problemas!

Nåja, idag köpte jag en snygg ring till mig själv i Ikebukuro, och 2 julklappisar, men jag säger inte till vem :p

imorn ska vi till ginza, jag måste hitta en bikini eftersom vi åker till stranden nästa helg, 2 nätter på hotell, och färja eller flyg dit, fy fan va gött!

Vad jag hade på mig idag? Klänning så klart, var ju 26 grader, vad hade du på dig? :p
Japanerna på Peters jobb tyckte vi va galna som klädde Saga i klänning o strumpbyxor :)
"She's dressed for the beach! It's autumn now you know, coooold!!" japanerna fryser och tycker det är höst, om dom bara visste hur gött vi har det nu, jämfört med våra bleka medmänniskor hemma i norr :p

haha! Puss på er!

Tjingeling!

förresten, nu är det 3 veckor utan fredrik, det börjar kännas i magen, ett sug efter hans kramar o snoosningar i nacken.
jag älskar dig fredrik.
det kommer bli så himlans mysigt när jag kommer hem igen!
PUSS!

Inga kommentarer: