onsdag 8 oktober 2008

I hope you knooow! That I love you love you love you!

O hej o hå!

Sorry att jag inte skriver om mina äventyr, vi gör verkligen massa skojj varenda dag, men så kommer man hem på kvällarna och är alldeles trött, orkar inte riktigt plocka fram alla intryck och detaljer hur mycket jag än vill..!

Hursomhelst, i helgen var vi ju iväg till det där templet ute i Asakusa, det var så himla coolt! Hela det området är ett marknadsområde som har funnits kvar sen flera hundra år tillbaka, nu för tiden är det lite modernare saker som mobilsmycken, souvernirer och cdskivor mm. som du kan hitta på marknaden, men förr i tiden var det tyger osv. ni vet sånna där saker som de hade på gamla marknader i japan förr i tiden^^ :p

En sak som Asakusa är känd för är plastmat!

utanför alla restauranger här i Japan så finns varje maträtt i plast i ett glasskåp, i verklig storlek och det ser verkligen ut som riktig mat! Och den gör man i Asakusa! :)


Ikväll när Peter kommer hem från jobbet så ska anna och jag åka iväg till Ginza och införskaffa oss lite kläder och lite roliga saker till oss själva, peter ska ta saga så anna o jag kan åka iväg o springa genom så mycket affärer och få med oss så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt :p (H&M öppnade i Ginza för några veckor sedan, och då var det 6000 i kö, så får hoppas att det är lite mindre folk där ikväll)


Elin! Prata med Frida och Tony, ni kan ju komma sista veckan i november eller så, så du hinner hem till operan! Det är liksom ingen idé o åka till Japan i 4 dar, så prata med dom o kom lite tidigare istället, så ni hinner med 8-10 dar :):)

För er anda, Elin, Frida och Tony ska komma till oss! Wiiii!

o en annan sak, vi funderade på att åka över till Hawaii över en helg men det blir Nijima istället! Fy tusan va skönt! jag måste hitta en bikini här nere^^


Puss på er!

Tjingeling!

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

ooh, jaa. jag hoppas det fungerar för frida och tony att åka i november!:d
fan va gött med lite sol och bad! SAKNAR DIG!!