söndag 14 september 2008

SATC, avslut med jobbet, och en inneboende

Ååååh!
Jag har precis kollat på Sex and the City filmen!
bra bra bra, så himla bra.
jag grät, jag skrattade, och grät lite till och log mig igenom hela filmen.

igår var jag som sagt på Boda Borg med jobbet, och det var lyckat.
vårat lag kom 2:a^^ fyra stämplar!
idag är mina knän alldeles blåa efter allt krypande :)

efter krypandet blev det taco buffé och efter det gick jag hem och gjorde mig iordning och sen fortsatte jobbfestandet hemma hos jon, och efter det vidare ner till statt, där det var lyckat, och efter några svettiga kramar och ett par sex on the beach senare så följde jag med elin och dom till martin och käkade pizza.
elin sov hos oss och idag har varit en riktig slappardag.
gått omkring i mysbyxor hela dagen.

jag fixade lite mat ikväll också, kräfor, vitlöksbröd och ost&skinkpaj, och till det ruccolasallad och babytomater, jag är en mästare i köket nuförtiden ;)

nu ska jag fortsätta natten med lugnafavoriter i öronen och spelandes lite king.com^^
imorgon åker jag till arvika och stannar där några dagar...

Tjingeling!

1 kommentar: