onsdag 17 september 2008

same old story, same old song. it goes all up, and it goes all wrong

usch, jag orkar inte bli besviken igen.
jag fattar inte hur man kan tänka så konstigt?
jag får panik för att jag ska åka iväg från allt, men inte du?
nej nej, skit samma.
jag ska åka till tokyo, och jag ska spendera 3 mån där med min syster och hennes lilla bebis.
jag kommer ha skit kul!
från och med nu. så tänker jag bli så jävla egoistisk, från och med nu ska jag bara tänka på mig själv.
orkar inte tänka på alla de som är hemma och som jag kommer sakna, då blir det ju bara tråkigt o åka iväg!

jag jag jag jag jag, ska ha tok roligt, och jag jag jag orkar inte ha någon mer ångest eller något mer dåligt samvete över något!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer ha tokroligt! Åh jag måste köpa mig ett par hörlurar i morgon :)

Anonym sa...

Nej det var någon annanstans. Haha, det gör vi alla i smyg... Puss!

Elin Wahlgren sa...

oj måste man ha hörlurar för skype?
hur laddar jag hem?
du får visa hur det funkar någon dag! :)

carouline sa...

du kommer få det jättebra i japan! tänk bara på dig själv nu och skit i andra! var lite ego! det får man vara:) kul att träffa dig i lördags! pussokram!

Anonym sa...

rätt tänkt:) kram