tisdag 30 september 2008

Jahopps, då var man Elin-san

hahaha!
Anna och peter kom hem från lektionen.
läraren hade frågat efter Elin-san men jag var ju hemma o tog hand om bebisen, får se om jag går på torsdag o anna stannar hemma kanske..
anna sa iaf. när hon kom hem att hon aldrig kommer växa ifrån att sitta o viska o skicka lappar på lektionen;- hon skulle gå igenom det de gått igenom med mig, och så bläddrade vi upp en sida i boken o så står det "vi kunde ha varit hemma o haft sex nu istället". - anna ville inte heller sitta i ett klassrum i 1,5 timme^^

hursomhelst, nu kan jag säga, vad är det här? hur mycket kostar det? och så kan jag räkna litegrann^^ jag kan även säga, paraply, penna, laptop^^, ... wiiie, det kommer gå galant imorgon när anna och jag ska åka in till Ikebukuro alldeles själva!
allt är så himla himla stort, det går inte o föreställa sig verkligen! jag älskar det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också! :) Du verkar ha det roligt där nere i storstan. Annat än Kyrksten du ;)